Το ταξίδι μας στο Λονδίνο με τα παιδιά

taxidi_sto_londino_me_ta_paidia_mylittleworldgr

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο με τα παιδιά ήταν ένα από τα ωραιότερα οικογενειακά μας ταξίδια ever! Ίσως γιατί το Λονδίνο είναι ένας προορισμός που ονειρευόμουν εδώ και χρόνια να πάω και πάντα κάτι συνέβαινε. Έτσι, αυτό το ταξίδι το περίμενα με μεγάλη προσμονή και λαχτάρα! Και πράγματι όλα όσα είδαμε και όλα όσα κάναμε, μας αποζημίωσαν και με το παραπάνω.

το ταξίδι μας στο Λονδίνο

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο με τα παιδιά θα μου μείνει αξέχαστο για πολλούς λόγους. Πρώτον γιατί επιτέλους πραγματοποιήθηκε η επιθυμία μου να επισκεφτώ αυτή την υπέροχη πόλη. Δεύτερον γιατί πήγαμε όλοι μαζί, οικογενειακώς και για εμένα είναι πολύ σημαντικό αυτό. Και τρίτον γιατί όλα συνηγορούσαν στο να περάσουμε υπέροχα. Ακόμα και ο καιρός ήταν σύμμαχός μας όλες τις ημέρες και είδαμε ένα Λονδίνο ηλιόλουστο και με καταγάλανο ουρανό!

Όσα είδαμε κι όσα κάναμε

Το Λονδίνο είναι αρκετά μεγάλο κι έχει δεκάδες (για να μην πω εκατοντάδες) επιλογές για μικρούς και μεγάλους. Στις 5 ημέρες (γεμάτες μέρες) που μείναμε στο Λονδίνο προσπαθήσαμε να προσαρμόσουμε το πρόγραμμά μας όσο γίνεται στα παιδιά αλλά να ευχαριστηθούμε κι εμείς. Έτσι κάναμε ένα σωρό υπέροχα πράγματα που θα μου μείνουν αξέχαστα! Πάμε να σας ξεναγήσω!

London Eye

London Eye (Το μάτι του Λονδίνου)

Το περίφημο μάτι του Λονδίνου είναι μία γιγαντιαία ρόδα-τροχός στη νότια όχθη του ποταμού Τάμεση. Η κατασκευή έχει ύψος 135 μέτρα και ο τροχός έχει διάμετρο 120 μέτρα. Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα σημεία έλξης της πόλης. Μέσα σε κάθε κάψουλα (θαλαμίσκο) χωράνε περίπου 25 άτομα ενώ μια πλήρη περιστροφής διαρκεί περίπου 40 λεπτά.

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο London eye view

Η θέα από το London Eye όταν βρίσκεσαι στο ψηλότερο σημείο είναι συγκλονιστική αφού μπορείς να δεις ολόκληρη την πόλη από ψηλά με κυριότερα σημεία το Γουέστμινστερ, το Κοινοβούλιο και το Big Ben.

London eye

Υπολογίστε περίπου 1 ώρα και κάτι (μαζί με την αναμονή και σε ώρες μη αιχμής, ιδανικά πρωινές ώρες). Περισσότερες πληροφορίες για το London Eye θα βρείτε εδώ.

Shreks Adventure London

shrek adventure london

Δίπλα στο διάσημο London Eye βρίσκεται το θεματικό πάρκο του Σρεκ (Shreks Adventure London) και των φίλων του. Είναι ένας “μαγικός” χώρος 2.000 τμ, ιδανικός για οικογένειες. Είναι σαν να μπαίνεις σε ένα παραμύθι, με ζωντανούς ήρωες. Εκεί ταξιδέψαμε με το ιπτάμενο λεωφορείο πάνω από το Λονδίνο, συναντήσαμε τη Σταχτοπούτα, τον Παπουτσωμένο Γάτο, την Ωραία Κοιμωμένη, τον Σρεκ φυσικά κι άλλους πολλούς παραμυθένιους ήρωες!

Η ξενάγηση διαρκεί περίπου 1 ώρα. Περισσότερες πληροφορίες για το Θεματικό πάρκο του Shrek καθώς και εισιτήρια θα βρείτε εδώ.

Madame Tussaud (Μαντάμ Τισό)

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο madame tussaud
Παρέα με τον Spiderman

Το Μαντάμ Τισό (Madame Tussaud) είναι ένα παγκοσμίου φήμης Μουσείο που αξίζει να επισκεφτείτε. Έχει διάσημα πρόσωπα και ήρωες (κέρινα ομοιώματα) σε πραγματικές διαστάσεις που μπορείτε να φωτογραφηθείτε μαζί τους.

Ναιαιαιαιαι, είμαστε Ολυμπιονίκες!

Στο Μαντάμ Τισό (Madame Tussaud) διασκεδάσαμε όλοι μας πολύ γιατί είναι έτσι διαμορφωμένο που κάθε αίθουσα του παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Madame tussaud
Παρέα με τον Einstein!

Περπατήσαμε στο κόκκινο χαλί παρέα με διάσημους ηθοποιούς και τραγουδιστές. Μετά συναντήσαμε προσωπικότητες της τέχνης και των επιστημών (vincent van gogh, albert eistein, κτλ), σταθήκαμε στο πιο ψηλό βάθρο με διάσημους Ολυμπιονίκες, γνωρίσαμε τον κόσμο της μόδας. Τέλος, συναντήσαμε τον Σέρλοκ Χολμς, χορέψαμε στην πίστα με γνωστούς χορευτές, ήπιαμε τσάι με τη βασίλισσα και πολλά πολλά ακόμα!

Για την ιστορία!

Επίσης, στο Madame Tussaud μάθαμε και την ιστορία της πόλης του Λονδίνου σχετικά με τη Μεγάλη Πυρκαγιά. Περί το έτος 1666 μία μεγάλη πυρκαγιά ξέσπασε σε έναν φούρνο και κατέκαψε το ιστορικό κέντρο του Λονδίνου. Τα πυροσβεστικά μέσα της εποχής ήταν μάλλον ανεπαρκή με αποτέλεσμα η Μεγάλη Πυρκαγιά του Λονδίνου να αφήσει περίπου 70.000 άστεγους. Το Λονδίνο εν τέλει ξαναχτίστηκε πάνω στην ίδια ρυμοτομική διάταξη που είχε πριν τη μεγάλη πυρκαγιά.

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (Natural History Museum)

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο Μουσείο φυσικής ιστορίας

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (Natural History Museum) του Λονδίνου είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό! Εξάλλου είναι ένα από τα διασημότερα του είδους του. Με το που μπήκαμε στο Μουσείο αντικρίσαμε έναν τεράστιο σκελετό να κρέμεται από το ταβάνι. Όλοι νομίζουν ότι είναι δεινόσαυρος αλλά τελικά είναι μία τεράστια φάλαινα!

national history museum london
Απίστευτα εντυπωσιακό Μουσείο!

Το Μουσείο αυτό παρουσιάζει την εξέλιξη του πλανήτη, των ζώων και των ανθρώπων μέσα από τα εκθέματά του. Επίσης, παρουσιάζει τη ζωή των δεινοσαύρων κι έχει πλούσια συλλογή με σκελετούς δεινοσαύρων αλλά και εντυπωσιακά ομοιώματα.

natural history museum london

Το Μουσείο διαθέτει αρκετές αίθουσες στις οποίες σίγουρα θα βρείτε ενδιαφέροντα όλη η οικογένεια. Από αυγά δεινοσαύρων και βαλσαμωμένα ζώα, μέχρι πετρώματα από μετεωρίτη και κοσμήματα, αλλά και έναν ήσυχο υπαίθριο κήπο που μπορείτε να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε.

μουσείο φυσικής ιστορίας λονδίνο

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε τουλάχιστον 2 ώρες. Ακριβώς δίπλα από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, βρίσκεται το Μουσείο των Επιστημών και το Μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου. Το επίσημο site του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας είναι εδώ.

Sea Life London Aquarium

sea life london aquarium

Το Sea Life London Aquarium διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες συλλογές θαλάσσιας ζωής της Ευρώπης. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε πάνω από 500 θαλάσσια είδη (εντάξει δεν τα είδαμε και όλα) και να έρθουμε “face to face” με τους καρχαρίες του ενυδρείου.

Ο φιλαράκος μας ο Καρχαρίας!

Επίσης, σε αρκετά σημεία του ενυδρείου υπάρχει αλληλεπίδραση με τα παιδιά. Πραγματικά είναι ένα τεράστιο ενυδρείο που το ευχαριστηθήκαμε πολύ!

sea life london aquarium

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε περίπου 1,5-2 ώρες για να ξεναγηθείτε στο ενυδρείο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Βρετανικό Μουσείο (British Museum)

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο British museum

Στο Βρετανικό Μουσείο (British Museum) με έπιασε ένα δέος όταν μπήκαμε μέσα. Κυρίως γιατί τα σπουδαιότερα και δημοφιλέστερα εκθέματα του Μουσείου είναι τα μάρμαρα του Παρθενώνα. Αναλυτικά για το Βρετανικό Μουσείο σας μιλάω εδώ.

British museum

Για την ώρα θα σας πω ότι πρέπει οπωσδήποτε να το επισκεφτείτε. Η είσοδος του Μουσείου είναι δωρεάν. Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε το λιγότερο 2 ώρες για να δείτε τα βασικά εκθέματα του Μουσείου, δηλαδή τα Ελληνικά και τα Αιγυπτιακά.

βρετανικό μουσείο british museum

Επίσης, επειδή είναι πάντα γεμάτο από τουρίστες, προτιμήστε να πάτε νωρίς το πρωί που ο κόσμος δεν είναι τόσος πολύς. Περισσότερες πληροφορίες για το Βρετανικό Μουσείο θα βρείτε εδώ.

Παλάτι του Μπάκιγχαμ (Buckingham Palace)

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο Buckingham Palace

Το Παλάτι του Μπάκιγχαμ (Buckingham Palace) είναι η κατοικία της βασίλισσας Ελισάβετ από την ένταξή της στο θρόνο. Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια έχει ανοίξει τις πύλες του για το κοινό. Έτσι οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση στα 19 State Rooms, τους βασιλικούς κήπους και το Royal Mews.

guard change london

Εμείς επιλέξαμε να μην μπούμε μέσα στο παλάτι καθώς η ουρά αναμονής ήταν τεράστια. Ωστόσο περπατήσαμε γύρω από το παλάτι και πιάσαμε καλή θέση για να παρακολουθήσουμε την εντυπωσιακή τελετή για την αλλαγή φρουράς. Η τελετή αλλαγής φρουράς το καλοκαίρι γίνεται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή στις 11.00 το πρωί και διαρκεί περίπου 45 λεπτά.

Govent Garden

apple market govent garden

Το Govent Garden βρίσκεται στο West End και είναι μία από τις πιο γνωστές περιοχές του Λονδίνου για τα θέατρα, τα καταστήματα μόδας, τα χειροποίητα αντικείμενα στην αγορά Apple, τη Βασιλική Όπερα και τα εστιατόρια και τα καφέ του.

govent garden

Η πεζοδρομημένη πλατεία του είναι γεμάτη με τουρίστες αλλά και καλλιτέχνες του δρόμου που δίνουν τις δικές τους παραστάσεις. Στην αγορά Apple θα βρείτε εξαιρετικά χειροποίητα αντικείμενα σε αρκετά προσιτές τιμές. Στο Μουσείο Μεταφορών του Λονδίνου μπορείτε να θαυμάσετε Vintage αυτοκίνητα και να μάθετε την ιστορία συγκοινωνιών του Λονδίνου. Αν επιλέξετε να δείτε κάποια θεατρική παράσταση στο Covent Garden ψάξτε και για προσφορές σε εστιατόρια πριν από την παράσταση.

Παιδικές χαρές που επισκεφτήκαμε

South Carriage Drive Playground (Hyde Park)

South Carriage Drive Playground

Τις μέρες που ήμασταν στο Λονδίνο δεν παραλείψαμε να απολαύσουμε τα πάρκα του και τις παιδικές χαρές του. Ένα από τα πάρκα που επισκεφτήκαμε 3 φορές και περάσαμε αρκετή ώρα εκεί είναι το Hyde Park. Είναι πραγματικά ένα απέραντο, καταπράσινο και χαλαρωτικό πάρκο στην καρδιά του Λονδίνου.

Η παιδική του χαρά (South Carriage Drive Playground) είναι πολύ ωραία και κυριολεκτικά μέσα στο πράσινο. Δίπλα από την παιδική χαρά θα βρείτε καντίνα που πουλάει νερό και σνακς. Για το Hyde Park θα σας μιλήσω αναλυτικά σε ξεχωριστή ανάρτηση.

Jubilee Gardens Playground

Είναι η καλύτερη παιδική χαρά που έχουμε παίξει μέχρι τώρα (είπαν τα κορίτσια μου) και την επισκεφτήκαμε 2 φορές μέσα σε 5 μέρες. Αυτή η παιδική χαρά βρίσκεται στο τουριστικό κέντρο του Λονδίνου, ακριβώς δίπλα από την είσοδο για το London Eye.

Είναι μια πολύ σύγχρονη και περιποιημένη παιδική χαρά με εναλλακτικά παιχνίδια. Τα περισσότερα παιχνίδια έχουν να κάνουν με το σκαρφάλωμα και πραγματικά οι κόρες μου τη λάτρεψαν!

Coram’s Fields park and Harmsworth memorial playground

Το Coram’s Fields είναι ένα μεγάλο πάρκο κοντά στο κέντρο του Λονδίνου για χαλαρές οικογενειακές βόλτες. Για την ακρίβεια χωρίζεται σε δύο τμήματα: στο πάρκο και στην παιδική χαρά (Harmsworth memorial playground).

Η παιδική χαρά είναι τεράστια με αρκετά παιχνίδια για όλες τις ηλικίες και συγκεκριμένα για παιδιά έως 16 ετών. Οι κόρες μου δοκίμασαν σχεδόν όλα τα παιχνίδια εκτός από ένα τεράστιο συντριβάνι (κάτι σαν ρηχή πισίνα) που έμπαιναν τα παιδιά για να βραχούν. Αυτό που λάτρεψαν όμως περισσότερο ήταν οι τροχαλίες που κρατιέσαι και “πετάς” από τη μια πλευρά στην άλλη!

Αυτή η παιδική χαρά με εντυπωσίασε για δύο λόγους.

1. Επειδή απαγορευόταν να εισέλθουν ενήλικες χωρίς να συνοδεύουν παιδί.
  2. Επειδή σε μία γωνιά είχε νιπτήρες με τρεχούμενο νερό, σαπούνι για να πλύνουν τα παιδιά φεύγοντας τα χέρια τους, αλλά και χαρτί για να σκουπίσουν τα χέρια τους

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το Coram’s Fields εδώ.

Το Big Ben

photo via

Big Ben ονομάζεται η μεγάλη καμπάνα και το ρολόι που είναι στα βόρεια των ανακτόρων του Westminster. Το Big Ben είναι ένας από τους πιο διάσημους πύργους ρολογιού, γνωστός για την ακρίβεια της ώρας του και τον χαρακτηριστικό χτύπο της καμπάνας του. Είναι το μεγαλύτερο 4 όψεων ρολόι με καμπάνα και το τρίτο ψηλότερο στον κόσμο.

Τη στιγμή του ταξιδιού μας το Big Ben βρισκόταν υπό ανακαίνιση και ουσιαστικά (και προς απογοήτευση των κοριτσιών μου) δεν μπορέσαμε να το επισκεφτούμε και να το θαυμάσουμε. Η ανακαίνιση του αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο: Ξενάγηση στην πόλη

London’s dragons

Στα ταξίδια μας στο εξωτερικό (δες εδώ) συνηθίζουμε να οργανώνουμε μόνοι μας ολόκληρη την εκδρομή. Δηλαδή αγοράζουμε τα εισιτήρια, ενοικιάζουμε αυτοκίνητο, κάνουμε κράτηση σε ξενοδοχείο ή σπίτι. Αυτή τη φορά όμως επιλέξαμε να ταξιδέψουμε με ταξιδιωτικό γραφείο, δηλαδή με οργανωμένο group.

photo via

Ο λόγος που το επιλέξαμε είναι γιατί το Λονδίνο είναι αρκετά μεγάλη πόλη, άρα κουραστική για τα παιδιά (κι εμάς). Κι επίσης θα ήταν πολύ δύσκολο (για να μην πω αδύνατο) να ενοικιάσουμε αυτοκίνητο και να οδηγούμε ανάποδα. Η εμπειρία μας με το ταξιδιωτικό γραφείο ήταν εξαιρετική και το ταξίδι μας σίγουρα πιο ξεκούραστο.

Albert monument

Έτσι με το πούλμαν του group, περάσαμε μία βόλτα σχεδόν από όλα τα σημαντικά μέρη του Λονδίνου για τα οποία μας μιλούσε η ξεναγός μας. Είδαμε όλες τις αριστοκρατικές και πανάκριβες περιοχές του Λονδίνου, διασχίσαμε τη London Bridge, μπήκαμε στο City of London και θαυμάσαμε τους χαρακτηριστικούς δράκους του Λονδίνου, διασχίσαμε την Oxford Street, κτλ.

Θέατρα

Θέλαμε πολύ να παρακολουθήσουμε ένα παιδικό musical κατά τη διαμονή μας στο Λονδίνο. Όμως υπήρχαν 3 δυσκολίες. Πρώτον τα musicals που άξιζε να δούμε, αν και παιδικά, διαρκούσαν περίπου 2,5 ώρες οπότε ήταν πολύ δύσκολο να αντέξουν τόσο μικρά παιδιά ένα τέτοιο υπερθέαμα. Δεύτερον, γιατί δεν το είχαμε κλείσει ήδη από την Ελλάδα και ήταν δύσκολο να βρούμε καλές θέσεις. Τρίτον, γιατί οι καλές θέσεις, στις καλές παραστάσεις είχαν πάρα πολύ ακριβά εισιτήρια! Έτσι το αφήσαμε για την επόμενη φορά που θα επισκεφτούμε το Λονδίνο, όπου τα κορίτσια μας θα είναι μεγαλύτερα σε ηλικία και θα γνωρίζουν καλύτερα τη γλώσσα. Περισσότερες πληροφορίες για τις παραστάσεις του Λονδίνου και τα εισιτήρια θα βρεις εδώ.

Δωρεάν είσοδος σε Μουσεία

british museum
British Museum

Όλα τα δημόσια Μουσεία του Λονδίνου έχουν δωρεάν είσοδο. Έτσι, αν έχετε το χρόνο αξίζει να επισκεφτείτε τα παρακάτω Μουσεία:

• Βρετανικό Μουσείο,
  • Μουσείο Επιστημών,
  • Εθνική Πινακοθήκη,
  • Μουσείο Βικτώριας και Αλβέρτου,
  • Πινακοθήκη Τέιτ,
  • Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης.
το ταξίδι μας στο Λονδίνο

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο: Χρήσιμες πληροφορίες

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο με τα παιδιά μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι ένας προορισμός που θέλω πολύ να ξαναπάμε (και σύντομα) για να δούμε ένα σωρό ακόμα μέρη κι αξιοθέατα. Μέσα από τη δική μας εμπειρία θα ήθελα να σας δώσω τις παρακάτω συμβουλές.

• Κλείστε τα εισιτήρια για τα μέρη που θα επισκεφτείτε κάποιες ημέρες πριν πάτε στο Λονδίνο. Έτσι μπορεί να γλιτώσετε τις ουρές και να βρείτε συνδυαστικές προσφορές τουριστικών αξιοθέατων σε δελεαστικές τιμές.
  • Σχεδόν σε όλα τα αξιοθέατα που θα πάτε προετοιμαστείτε για τυπικό έλεγχο και αναμονή σε ουρές πριν την είσοδο σε αυτά (Μουσεία, θεματικά πάρκα, κτλ.)
  • Εμείς πήγαμε καλοκαίρι και είχε πραγματικά υπέροχο και ηλιόλουστο καιρό, ωστόσο οι πληροφορίες μου λένε ότι ένα αδιάβροχο χρειάζεται πάντα στο Λονδίνο.
our trip in London

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο

• Επίσης, επειδή ήταν καλοκαίρι, ήταν σχετικά off season προορισμός και σύμφωνα με τα λεγόμενα της ξεναγού μας δεν είχε πολύ κόσμο. Όμως πιστέψτε με τα πάντα ήταν γεμάτα με κόσμο. Οπότε αν πάτε high season να ξέρετε ότι θα ξεχειλίζει από κόσμο.
  • Μείναμε σε αρκετά κεντρικό ξενοδοχείο (κοντά στο Βρετανικό Μουσείο) και όλες τις μετακινήσεις μας τις κάναμε είτε με τα πόδια, είτε με τα γραφικά διώροφα κόκκινα λεωφορεία. Επίσης επειδή ήμασταν με ταξιδιωτικό group αρκετές μετακινήσεις μας έγιναν με το πούλμαν. Οπότε δεν χρειάστηκε να μετακινηθούμε με το metro.
  • Κατά τη γνώμη μου αξίζει να μετακινηθείτε και με ένα από τα γραφικά ταξί του Λονδίνου καθώς είναι τελείως διαφορετικά από τα ελληνικά.
  • Το Λονδίνο είναι αρκετά ακριβό οπότε υπολογίστε από πριν το budget σας.
  • Το παραδοσιακό φαγητό στο Λονδίνο ήταν πολύ μέτριο για τα δικά μας γούστα (και ειδικά των παιδιών). Τα πιο απολαυστικά γεύματα μας ήταν σε Ιταλικά εστιατόρια.
  • Συνάλλαγμα κάναμε στα ανταλλακτήρια του αεροδρομίου Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Για να είμαστε σε επαφή, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ). Ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Κωμόπολη Windsor

Την τελευταία ημέρα του ταξιδιού μας επισκεφτήκαμε την Κωμόπολη Windsor με τα γραφικά σπίτια της και το καταπληκτικό κάστρο της. Αναλυτικά για αυτή την πανέμορφη Κωμόπολη Windsor σας γράφω εδώ.

Αν θέλετε ιδέες και για άλλα ταξίδια με παιδιά στο εξωτερικό δείτε παρακάτω:

1.Ταξίδι στη Gardaland με τα παιδιά, κλικ εδώ.

Εκδρομή στη Gardaland

2.Οικογενειακές διακοπές στη Βαρσοβία, κλικ εδώ.

Βαρσοβία αξιοθέατα

3. Ταξίδι στη Βερόνα με τα παιδιά – 9 αξιοθέατα που πρέπει να δεις κλικ εδώ.

Ταξίδι στη Βερόνα με τα παιδιά

Σας φιλώ…

Δείτε επίσης

-Εκδρομή στη Γάνδη με τα παιδιά

-Ταξίδι στη Βενετία με τα παιδιά

-Στο γραφικό Bellagio (Λίμνη Κόμο) με τα παιδιά

My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

10 Comments
      1. Πολύ ωραίο το ταξίδι σας και απίστευτα χρήσιμες οι πληροφορίες! Σχεδιάζουμε αυτό το ταξίδι για το καλοκαίρι του 2023! Θα ήθελα σας παρακαλώ πληροφορίες για το ταξιδιωτικό γραφείο! Ευχαριστώ πολύ!

1. Είναι πολύ ωραίος προορισμός για οικογένειες και σίγουρα τα παιδιά θα ενθουσιαστούν! Είχαμε ταξιδέψει με το ταξιδιωτικό γραφείο Manessis.

1. Καλησπέρα, ονομάζομαι Κωνσταντίνα. Πιστεύω ότι διοργανωσατε ένα τέλειο ταξίδι! Σκοπεύουμε κι εμείς με τον άντρα μου και τα 2 παιδιά μας, 9 και 11 ετών να επισκεφθούμε το Λονδίνο το Πάσχα, οπότε οι πληροφορίες σας θα μας βοηθήσουν πολύ! Πώς θα μπορούσατε να με πληροφορησετε για το ταξιδιωτικό γραφείο που πήγατε και τι ακριβώς περιλάμβανε αυτό; Ευχαριστώ!

1. Καλησπέρα. Υπέροχο το Λονδίνο και μου άρεσε πολύ κ η περιγραφή σας.
        Θα ήθελα να μου πείτε κι εμένα με ποιο ταξιδιωτικό γραφείο πήγατε.
        Και τα μικρά σας τι ηλικίας ήταν. Εμένα είναι 6 .

2. Καλησπέρα σας,
    Χρειάζομαι μια διευκρίνιση. Κατά τις μετακινήσεις σας με το πούλμαν πώς δένατε τα παιδιά; Είχατε καρεκλάκι αυτοκινήτου μαζί σας και υπήρχε η κατάλληλη ζώνη στη θέση του πούλμαν για να δέσει επάνω;

1. Γεια σας, αν είναι πολύ μικρό το παιδί καλό είναι να ζητήσετε από το ταξιδιωτικό γραφείο ένα παιδικό κάθισμα ή booster. Η μικρή μας κόρη όταν κάναμε αυτό το ταξίδι ήταν σχεδόν 7 χρονών και αρκετά ψηλό παιδί, δενόταν με την ζώνη του πούλμαν και την βάζαμε από την εσωτερική πλευρά των καθισμάτων. Γενικά το Λονδίνο έχει αρκετή κίνηση και το πούλμαν πήγαινε αναγκαστικά με χαμηλή ταχύτητα.