Εκδρομή στη Γάνδη με τα παιδιά (Gent, Belgium)

Gandi_Gent_mylittleworldgr

Η εκδρομή μας στη Γάνδη με τα παιδιά ήταν πραγματικά πολύ καλύτερη από όσο περιμέναμε! Γενικώς αγαπώ πολύ τα ταξίδια και σε κάθε ευκαιρία προσπαθούμε να κάνουμε αποδράσεις εντός κι εκτός Ελλάδας! Συνήθως οι αποδράσεις μας είναι οικογενειακές κι έτσι έχουν μάθει και τα κορίτσια μας κι αγαπούν τα ταξίδια.

Στο πρόσφατο ταξιδάκι μας στις Βρυξέλλες με τα παιδιά (που ήταν επαγγελματικής φύσεως του hubby), καταφέραμε να κάνουμε μία μονοήμερη εκδρομή στην Γάνδη. Είναι μια μικρή μεσαιωνική πόλη, μόλις λίγη ώρα από το κέντρο των Βρυξελλών, που σε κερδίζει αμέσως με την απαράμιλλη ομορφιά της. Αν και η Γάνδη είναι λιγότερο δημοφιλής προορισμός από τις  Βρυξέλλες, τη Μπριζ (που σας είχα ταξιδέψει εδώ), την Αμβέρσα ή την Οστάνδη, μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι είναι μια πανέμορφη πόλη που αξίζει να επισκεφτείτε.

Το κάστρο της Γάνδης

Εκδρομή στη Γάνδη, το κάστρο
Το μεσαιωνικό κάστρο της Γάνδης που μας μετέφερε σε άλλες εποχές!

Η εκδρομή μας ξεκίνησε παίρνοντας το τρένο από το κέντρο των Βρυξελλών και μέσα σε 35 λεπτά περίπου φτάσαμε στη Γάνδη. Αμέσως επιβιβαστήκαμε στο τραμ που περνάει έξω από το σταθμό της Γάνδης και σε 10 λεπτά φτάσαμε στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Ο ενθουσιασμός των κοριτσιών μας ήταν μεγάλος αφού το πρώτο αξιοθέατο που επισκεφτήκαμε ήταν το κάστρο Χραφενστέην (Gravensteen Castle).

Εκδρομή στη Γάνδη
Είχαμε και καλή παρεούλα! Τι νομίζατε, ότι μόνοι μας πήγαμε!!

Η είσοδος στο κάστρο για τα παιδιά είναι δωρεάν και πλήρωναν εισιτήριο μόνο οι μεγάλοι. Μπήκαμε στο κάστρο της Γάνδης με μεγάλο ενθουσιασμό και κάθε έκθεμα του άρεσε πολύ στα παιδιά! Ευτυχώς μέσα στο κάστρο υπήρχε ευδιάκριτη αρίθμηση που σε καθοδηγούσε να επισκεφτείς όλες τις αίθουσες. Η Ελένη και η Έλλη εντυπωσιάστηκαν πολύ από τις πανοπλίες των ιπποτών που βρίσκονταν μέσα σε γυάλινες βιτρίνες, σε μια μεγάλη αίθουσα εντός του κάστρου.

Μα πως κατάφερναν να πολεμήσουν με τόσο βάρος που είχε η πανοπλία?

Ενώ σε άλλες αίθουσες είδαμε μεσαιωνικές φυλακές, λαιμητόμους, αλλά και όργανα βασανιστηρίων. Εκεί η φαντασία των παιδιών άρχισε να “καλπάζει” και παραλίγο να ψάχνουμε για ιππότες και βασιλοπούλες!

Εκδρομή στη Γάνδη
Κι όμως ήταν αληθινά όργανα βασανιστηρίων! Μπρρρρ!

Όσο για τη θέα της πόλης από ψηλά, μπορώ να πω ότι σου έκοβε την ανάσα!

Η πόλη της Γάνδης από ψηλά!
Εκδρομή στη Γάνδη
Μέσα από το μάτι του καλλιτέχνη (εγώ είμαι αυτή, δε θέλω γέλια, ε)!

Πολύ όμορφος ήταν και ο καταπράσινος χώρος κατά μήκος του τείχους του κάστρου.

Οικογενειακό ταξίδι στο εξωτερικό, Γάνδη, Βέλγιο
Περπατώντας κατά μήκος του τείχους του κάστρου!

Εκδρομή στη Γάνδη με τα παιδιά

Στη συνέχεια περπατήσαμε στους όμορφους δρόμους της πόλη με την ξεχωριστή αρχιτεκτονική και τα πολύχρωμα κτίρια. Διασχίσαμε τη γέφυρα Saint Michael’s Bridge κι απολαύσαμε τη θέα στο ποτάμι.

Τόσο γαλήνιο το ποτάμι!
Στην κεντρική πλατεία της Γάνδης

Αν και ήταν περίπου μέσα Ιανουαρίου, η πόλη εξακολουθούσε να έχει δρόμους στολισμένους με φωτάκια. Επίσης μία κυριολεκτικά τεράστια ρόδα  ήταν εκεί για να διασκεδάσει τους μικρούς και μεγάλους επισκέπτες της. Φυσικά τα κορίτσια μου ήθελαν οπωσδήποτε να ανέβουν στην ρόδα και να δουν την πόλη από ψηλά (έτσι μου είπαν, χμ!).

Τα δρομάκια της Γάνδης ήταν ακόμη στολισμένα με φωτάκια!
Εκδρομή στη Γάνδη
Αχ αυτή η ρόδα! Τα ξετρέλανε τα παιδιά!

Συνεχίσαμε περπατώντας και φτάσαμε μέχρι τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου που ξεχώριζε με την μεγαλοπρέπεια του και την αρχιτεκτονική του.

Πόσο όμορφο το πάρκο μπροστά από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου!

Η βόλτα μας συνεχίστηκε αναζητώντας τον πανύψηλο κι επιβλητικό πύργο Belfry. Στην κορυφή του υπάρχει ένας δράκος, ο οποίος θεωρείτε προστάτης της πόλης!

Οικογενειακό ταξίδι στο εξωτερικό, Γάνδη, Βέλγιο
Διακρίνετε στην κορυφή τον τρομερό δράκο-φύλακα της πόλης???

Φυσικά υπήρχαν κι άλλα όμορφα πράγματα να δούμε και να κάνουμε στην όμορφη πόλη της Γάνδης. Όμως η μέρα μας τελείωνε και ο δρόμος της επιστροφής μας καλούσε! Άλλωστε, όσα δεν είδαμε κι όσα δεν κάναμε, είναι μια καλή αφορμή για να ξαναεπισκεφτούμε μια τόσο γραφική πόλη όπως η Γάνδη!

Για να είμαστε σε επαφή, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ), ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Σας φιλώ…

My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

16 Comments
  1. Τι πανέμορφη πόλη, πραγματικά με μάγεψε! Είσαι τυχερή που μπορείς και συνοδεύεις το σύζυγο σε επαγγελματικά ταξίδια!!! Ο δικός μου, μου έχει τάξει να με πάρει μαζί του στο επόμενο ταξίδι του στην Ολλανδία… για να δούμε θα τα καταφέρουμε! χιχιχι Φιλάκια πολλά Σωτηρία μου!

1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Μακάρι να τα καταφέρετε και να ταξιδέψεις παρέα με το σύζυγό σου στο επόμενο ταξίδι του! Τα φιλιά μου!

2. Σωτηρία μου εκτός από την όμορφη Γάνδη εγώ ξετρελάθηκα πολύ και με τις άψογες φωτογραφίες σου, η ευκρίνεια και η συμμετρία τους δείχνουν ότι προσπαθείς και τα κατάφερες τέλεια!!! Μπράβο και σε ευχαριστώ που μας ταξιδεύεις με κάθε ευκαιρία. Εύχομαι να συνεχίσετε έτσι και εμείς να σας απολαμβάνουμε έστω διαβάζοντας ? φιλιά πολλά

1. Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ίρις μου! Αγαπώ πολύ τη φωτογραφία και κάποια στιγμή θέλω να κάνω και μαθήματα. Όλες οι φώτο από το ταξίδι είναι τραβηγμένες με κινητό που έχει καλή κάμερα. Τα φιλιά μου!

3. Καλημέρα Σωτηρία! Πολύ όμορφη η εκδρομή σας. Προσωπικά δεν την ήξερα αυτ΄η την πόλη αλλά είδες που ποτέ δεν είναι αργά να μαθαίνεις νέα πράγματα! Καλά ταξίδια με την οικογένεια και εύχομαι σύντομα το επόμενο. Κάλη

1. Σε ευχαριστούμε πολύ Κάλη! Είναι ωραίο να μαθαίνεις νέα μέρη κι όταν σου δίνεται η ευκαιρία να τα επισκέπτεσαι! Πολλά φιλιάαα

4. Τί όμορφη πόλη!!! Ούτε εγώ την είχα στο νου μου, όμως είναι καταπληκτική, σαν από παραμύθι! Επίσης, πολύ μου άρεσε που μας κράτησες σε αγωνία, περίμενα πώς και πώς την ανάρτηση σου να δω τελικά που πήγατε! Πάω να διαβάσω (ξανά) για την Μπριζ! Είναι στόχος για μένα αλλά ο hubby δεν ψήνεται!! Κλαψ! Να περνάτε πάντοτε τέλεια Σωτηρία μου!!

1. Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσή μου! Είναι πολύ γραφική πόλη όσο και η Μπριζ αλλά νομίζω ότι για τα παιδιά είναι πιο όμορφα στη Γάνδη! Εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρεις τον hubby και να πάτε! Τα φιλιά μου

5. Μπορεί να αργω να περάσω Σωτηρία μου.. λογο φορτου εργασίας.. παλι τι να κανω.. θα με καταλαβεις οταν γινεις γιαγια..χα..χα.. αλλά απολαμβανω καθε φορα τα ταξιδια σας μια που για μενα ειναι πια δυσκολα και απραγματοποιητα….να μην πω ..μας ταξίδεψες και εμας σε αυτο το ομορφο μερος… να περνατε καλα όπου πηγαινετε.. τα ταξιδια ειναι ομορφες μνημες…που μας συνοδεουν μια ζωή… καλο και χαρούμενο μηνα σας ευχωμαι.. φιλακιααααα!!!