Στην Άνδρο για οικογενειακές διακοπές (μέρος Β΄)

Andros_oikogeneiakes_diakopes_mylittleworldgr

Πήγαμε και φέτος στην Άνδρο για οικογενειακές διακοπές και πραγματικά θα μας μείνουν αξέχαστες! Αν κι έχουμε γυρίσει εδώ και κάμποσες μέρες νιώθουμε χορτασμένοι κι ανανεωμένοι! Η καλή παρέα, οι ομορφιές του νησιού με τις ατελείωτες παραλίες του και τα γαλαζοπράσινα νερά του, τα φιλικά προς τις οικογένειες μέρη του συνέβαλλαν στην απόφασή μας να περάσουμε και φέτος τις πολύτιμες οικογενειακές διακοπές μας στην Άνδρο! Έτσι ανακαλύψαμε όλα όσα δεν είχαμε προλάβει να δούμε το προηγούμενο καλοκαίρι (δείτε εδώ).

Η Χώρα

Για τη χώρα της Άνδρου, το κάστρο, τον Αφανή Ναύτη και τις ομορφιές της σας είχα μιλήσει την προηγούμενη φορά και μπορείτε να ρίξετε μια ματιά κάνοντας κλικ εδώ. Θα ήθελα μόνο να προσθέσω μερικά μέρη και στιγμές όπως αποτυπώνονται στις παρακάτω φωτογραφίες και να σας ταξιδέψω!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο
Το λευκό ψαράκι είναι υπέροχη λεπτομέρεια στη Χώρα, δίπλα από το κάστρο

Γραφικά σοκάκια στη Χώρα της Άνδρου

Ξαπλώνουμε και παίζουμε στα σκαλοπάτια της Χώρας!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο
Αυτή η υπέροχη αυλή μου έκλεψε την καρδιά!

Φέτος απολαύσαμε τις αμέτρητες παραλίες του νησιού, κάθε μία με τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα και τις ομορφιές της!  Με βαθυγάλανα και γαλαζοπράσινα νερά που σου μεταδίδουν ατέλειωτη γαλήνη κι ενέργεια μαζί! Πιστέψτε με, είναι τόσες πολλές που πάλι δεν προλάβαμε να τις επισκεφτούμε όλες! Θα σας μιλήσω όμως για εκείνες που μου άρεσαν περισσότερο.

Στην Άνδρο για οικογενειακές διακοπές

Παραλίες

Παραλία Βιτάλι

Οργανωμένη παραλία, ιδανική για βουτιές από τα βράχια, με υπέροχο βαθυγάλανο χρώμα και βοτσαλάκι. Για να πάτε στο Βιτάλι έχετε υπόψη ότι ένα κομμάτι του δρόμου είναι χωματόδρομος, αλλά η πρόσβαση με ΙΧ αυτοκίνητο γίνεται άνετα!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Πολύ εντυπωσιακή ήταν η γαλάζια βάρκα που όλοι όσοι ζωγράφιζαν πέτρες στην παραλία μετά τις τοποθετούσαν πάνω της κι έμοιαζε με έργο τέχνης!

Βάλαμε κι εμείς τα δικά μας “έργα τέχνης”

Παραλία Βιτάλι το σούρουπο, όταν όλη η ομορφιά απλώνεται μπροστά σου!

Ούτε Bahamas, ούτε Miami, μόνο Vitali, Greece!

Παραλία (όρμος) Ζόρκος

Καταπληκτική, οργανωμένη, ατελείωτη παραλία με πολύ ψιλό πετραδάκι και απίστευτο βαθυγάλανο χρώμα! Και σε αυτή την παραλία ένα κομμάτι του δρόμου είναι χωματόδρομος αλλά η πρόσβαση με ΙΧ γίνεται άνετα.

Μαγευτική παραλία!

Στην παραλία αυτή φουσκώσαμε τη χελώνα μας και τα πιτσιρίκια απόλαυσαν ατελείωτο παιχνίδι με τα κύματα!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο
Οι γοργόνες και ο μάγκας!

Τόσο παιχνίδι με τα κύματα δεν έχουν ξανακάνει!!!

Παραλία Φελλός

Παραμένει από τις αγαπημένες μας παραλίες καθώς είναι μεγάλη και ήσυχη. Αν και δεν είναι οργανωμένη, έχει όμως ένα σωρό αλμυρίκια που χωράνε ολόκληρες οικογένειες, καθαρά νερά και άμμο για να παίξουν τα πιτσιρίκια.

Η παραλία Φελλός από ψηλά.

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο
Όσο πιο πολλά παιδιά στην παρέα, τόσο πιο ενδιαφέρον γίνεται το παιχνίδι (για μικρούς και μεγάλους)!

Παραλία Ανερούσσα

Είναι μια μικρή παραλία μπροστά από το μπαρ του ξενοδοχείου Ανερούσσα.  Οργανωμένη, με άμμο και ιδανική για τις ημέρες που φυσάει στο νησί. Το μπαρ του ξενοδοχείου είναι πάνω στην παραλία. Δηλαδή ενδείκνυται για βουτιά, επιστροφή στο μπαρ για καφεδάκι, ξανά βουτιά, επιστροφή στο μπαρ για ουζάκι και πάει λέγοντας, ενώ τα πιτσιρίκια κολυμπάνε λίγα μέτρα μπροστά σου.

Έχει και βράχο για βουτιές!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο
Το καμάρι μου έκανε ένα σωρό βουτιές!

Κόλπος Περράκη

Μικρή παραλία, για prive καταστάσεις, απέναντι από το ξενοδοχείο Περράκης. Λίγοι γνωρίζουν αυτή τη μικρή απάνεμη παραλία με τη λεπτή άμμο και τα γαλανά νερά. Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας ομπρέλα για σκιά. Η πρόσβασή της γίνεται κατεβαίνοντας τα σκαλοπάτια.

Στον κόλπο Περράκη μείναμε μέχρι αργά το απόγευμα φτιάχνοντας μια ολόκληρη καστροπολιτεία!

Η καστροπολιτεία μας!

Η Έλλη επί τω έργω!

Παραλία Χρυσή Άμμος

Είναι η Νο1 επιλογή του νησιού όταν ανεβαίνουν τα μποφόρ και θέλεις μια απάνεμη παραλία. Οργανωμένη, με beach bar που παίζει τα τελευταία hits, αμμουδερή και αρκετά μεγάλη παραλία. Εμείς καταλήγαμε συχνά εκεί αργά το απόγευμα για μπανάκι στη δύση του ηλίου!

Χρυσή Άμμος: Υπέροχα νερά!

Παραλία Μπατσί

Ακόμα μια όμορφη και φημισμένη αμμουδερή παραλία της Ανδρου, οργανωμένη και σίγουρα με αρκετό κόσμο!

Μπατσί στη δύση του ηλίου!

Παραλία Άχλα

Ίσως η ομορφότερη παραλία του νησιού, αρκετά μεγάλη κι όχι οργανωμένη. Ιδανική για τις απάνεμες ημέρες. Η πρόσβαση στην παραλία αυτή γίνεται είτε με βαρκάκι είτε με αυτοκίνητο τύπου τζιπ καθώς πρόκειται για χωματόδρομο με πέτρες. Καλό είναι να έχετε κλείσει ραντεβού και θέση στο βαρκάκι από την προηγούμενη ημέρα.

Πανέμορφοι κύκνοι στα Άχλα!

Παραλία Γυάλια

Μικρή παραλία, οργανωμένη δίπλα ακριβώς από τον υδροβιότοπο που θα σας μιλήσω παρακάτω.

Παραλία κάτω Γυάλια

Δίπλα από την παραλία στα Γυάλια υπάρχει η παραλία Κάτω Γυάλια που είναι εξίσου όμορφη.

Για να πάτε στην παραλία αυτή θα ανεβείτε 200 σκαλοπάτια μέχρι το εκκλησάκι της Αγίας Φωτεινής και εκεί θα κατεβείτε άλλα 200 σκαλοπάτια. Πιστέψτε με δεν μας φάνηκαν τόσα πολλά όσο ακούγονται τελικά κι άξιζε τον κόπο!

Εκκλησάκι Άνδρος

Παραλία της Γριάς το πήδημα

Τι να πω τώρα για αυτή την υπέροχη παραλία που μας μάγεψε! Καταπληκτικό, παρθένο τοπίο με υπέροχα νερά και φυσικό ίσκιο. Για να πάτε στην παραλία αυτή θα χρειαστεί να περπατήσετε περίπου 10 λεπτά διασχίζοντας το μονοπάτι που κατεβαίνει μέχρι εκεί.

Της γριάς το πήδημα, Άνδρος

Υδροβιότοπος Γυάλια Άνδρου

Αν βρεθείτε στην Άνδρο με παιδιά αξίζει να επισκεφτείτε τον υδροβιότοπο στα Γυάλια καθώς έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως περιοχή Natura και σίγουρα θα εντυπωσιάσει τα πιτσιρίκια!

Μέσα στα πρασινωπά νερά του φιλοξενεί νεροχελώνες, νερόφιδα, ψάρια, χέλια, βατράχια, κύκνους, πάπιες, κι άλλα πολλά!

Εμείς ταΐσαμε τους παρακάτω πανέμορφους κύκνους και τα παιδιά είχαν ενθουσιαστεί πολύ!

Είδαμε νεροχελώνες και χέλια, ψάρια, βατράχια και πάπιες!

Διακρίνετε το χέλι στη φωτογραφία???

Χωριουδάκια

Για τις μέρες που δεν θέλαμε να πάμε στις πανέμορφες παραλίες, προτιμήσαμε γραφικά χωριουδάκια και βόλτα στις καταπράσινες πλαγιές της Άνδρου. Το χωριό Μένητες αξίζει να το επισκεφτείτε. Μπορείτε να καθίσετε για καφέ ή φαγητό κάτω από τη σκιά των πλατανιών και να κάνετε πεζοπορία στα διάφορα μονοπάτια του.

Το χωριό Μένητες από ψηλά!

Η εκκλησία του χωριού Μένητες!

Ήπιαμε δροσερό νερό από τις τρεχούμενες βρυσούλες στο χωριό και βρέξαμε τα πρόσωπά μας.

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Μάθαμε για το σωστό τρόπο να παγώνει το καρπούζι!

Μπούζι το νερό!

Κι ακολουθήσαμε το κυκλικό μονοπάτι περπατώντας 3 χλμ μέσα από τα μονοπάτια και τα στενά του χωριού.

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο, Μένητες

Στην Άνδρο για οικογενειακές διακοπές

Ένα ακόμα μέρος που άρεσε πολύ στα παιδιά αλλά και στους μεγάλους είναι η ταβέρνα “Ο Κόσσης”. Εκτός από το νόστιμο φαγητό (φημίζεται για το κρέας) θαυμάσαμε τα ζωάκια που ζουν στον χώρο αυτό, όπως ελάφια μικρά και μεγάλα, άλογα, κουνέλια, κτλ. Περισσότερες Family Friendly ταβέρνες με νόστιμο φαγητό θα βρείτε στο περσινό μου άρθρο για την Άνδρο (κλικ εδώ).

Στις βόλτες μας στα καταπράσινα μέρη της Άνδρου θαυμάσαμε τα ώριμα τσαμπιά με σταφύλια.

Παρατηρήσαμε πόσο θαυμάσια δουλειά έχει κάνει με τον ιστό της αυτή η αράχνη, μιλάμε για τέχνη και μαεστρία!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Ανεβήκαμε στον ψηλότερο βράχο κι αγναταντέψαμε τη θέα από πολύ ψηλά,

Γαλανός ουρανός και καθαρός αέρας, τι άλλο να θέλεις?

κάναμε πικ νικ δίπλα σε μια ρεματιά,

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

βρέξαμε ποδαράκια στο νερό της ρεματιάς,

Δροσερό νεράκι για να βρέξεις τα πατούσια!

και σε ένα σχεδόν κρυμμένο εστιατόριο, στην Κρύα Βρύση, δοκιμάσαμε την τοπική κουζίνα. Εκεί ξεχώρισα τη Φρουτάλια, δηλαδή την παραδοσιακή ομελέτα της Άνδρου που φτιάχνεται με αυγά, λουκάνικο, πατάτες, κι άλλα.

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Πολύ όμορφες στιγμές περάσαμε και στο συγκρότημα που μείναμε για 2η χρονιά με τον μεγάλο καταπράσινο κήπο που εκτός από μπάλα, κρυφτό και κυνηγητό, παίξαμε και μπουγέλο (μικροί και μεγάλοι). Η Σάνα, η ιδιοκτήτρια, είναι μια γλυκύτατη γυναίκα που μας εξυπηρέτησε σε ό,τι χρειαστήκαμε.

Εντάξει, ήταν το πιο τέλειο μπουγέλο!

Η Έλλη αράζει στην αιώρα!

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ)  ή ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Στο νησί της Ανδρου, στην παραλία, γιόρτασε τα γενέθλιά της και η γλυκιά μας φίλη Ειρήνη. Όλοι μαζί τσουγκρίσαμε τα σφηνοπότηρα μας με τη σκέψη να ξαναζήσουμε πολλά ακόμα τόσο υπέροχα καλοκαίρια που θα γεμίζουν το μυαλό μας με όμορφες αναμνήσεις και θα τα σκεφτόμαστε νοσταλγικά!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Μην ξεχάσετε να δείτε εδώ πως είχαμε περάσει το προηγούμενο καλοκαίρι στην Άνδρο!

Σας φιλώ…

Δείτε επίσης

Το ταξίδι μας στο Λονδίνο με τα παιδιά

taxidi_sto_londino_me_ta_paidia_mylittleworldgr

Ταξίδι στη Βερόνα: 9 αξιοθέατα που πρέπει να δεις

Verona_me_ta_paidia_mylittleworldgr

My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!