Στα Άνω Δολιανά Αρκαδίας για εκδρομή με τα παιδιά – Διαμονή

Ano_Doliana_Arkadias_mylittleworldgr

Τα Άνω Δολιανά Αρκαδίας είναι ένα μικρό ορεινό γραφικό χωριουδάκι, χτισμένο στις βόρειες πλαγιές του Πάρνωνα. Το χωριουδάκι αυτό το είχαμε επισκεφτεί με τον καλό μου πριν από 14 χρόνια περίπου! Τότε ήμασταν ελεύθερο ζευγάρι κι άνευ τέκνων και είχαμε περάσει πάρα πολύ όμορφα!

Πρόσφατα φύγαμε για ένα τριήμερο από την Αθήνα και ταξιδέψαμε οικογενειακώς και παρέα με καλούς φίλους ως τα Άνω Δολιανά Αρκαδίας. Έτσι λοιπόν ήταν ευκαιρία να το ξανα-επισκεφτούμε παρέα με τα κορίτσια μας, που αγαπούν πολύ τη φύση και τους θησαυρούς της.

Άνω Δολιανά: το χωριουδάκι

Το χωριουδάκι Άνω Δολιανά βρίσκεται μόλις 20 χλμ μακριά από την Τρίπολη.  Έχει χαρακτηριστεί παραδοσιακός οικισμός καθώς έχει όμορφα καλντερίμια, πετρόκτιστα σπίτια και πραγματικά υπέροχη φύση. Είναι κυριολεκτικά ένα καταπληκτικό τοπίο! Το φυσικό περιβάλλον αποτελείται από καστανιές, βελανιδιές, κερασιές, καρυδιές, πλατάνια και πεύκα που δεσπόζουν και το αγκαλιάζουν.

Όλα τα χρώματα του φθινοπώρου! Η φύση στο μεγαλείο της!

Το όμορφο καστανόδασος λίγο έξω από το χωριό είναι γεμάτο ρεματιές και άφθονα νερά. Κυρίαρχο είναι το ρέμα του Αη Γιάννη που σχηματίζει έναν μικρό αλλά εντυπωσιακό καταρράκτη. Αυτός ο καταρράκτης έμοιαζε στα μάτια των κοριτσιών μου πολυυυύ μεγάλος!

Ο δρόμος που διασχίζει το δάσος πλάι στο ρέμα του Αη Γιάννη, με το ομώνυμο εκκλησάκι, είναι ιδανική αφετηρία για πεζοπορία ή απλά για περίπατο μέσα στην ομίχλη.

Στα Άνω Δολιανά Αρκαδίας
Στο χωριό υπάρχει κι ένα μικρό υπαίθριο αμφιθέατρο που φυσικά επισκεφτήκαμε!

Στα Άνω Δολιανά Αρκαδίας για εκδρομή με τα παιδιά

Αν και ο καιρός δεν ήταν καλός και στη μεγαλύτερη διάρκεια της εκδρομής μας είχε συννεφιά δεν πτοηθήκαμε καθόλου. Γιατί όταν υπάρχει καλή παρέα υπάρχει και καλή διάθεση!

Περπατώντας στην ομίχλη!

Εμείς στον περίπατο/πεζοπορία που κάναμε μαζέψαμε ένα σωρό καρπούς – θησαυρούς. Βελανίδια, κάστανα, πλατανόφυλλα, κλαδάκια κι ότι άλλο μας άρεσε. Τα κορίτσια μου κάθε τι που έβρισκαν και τους έκανε εντύπωση έτρεχαν να μας το δείξουν!

Αρκαδία
Μαζέψαμε όοοολους τους καρπούς που βρήκαμε!

Διαμονή

Μέσα στο χωριό υπάρχουν λίγες παραδοσιακές ταβέρνες, ένα καφενείο και ένας παραδοσιακός ξενώνας που παλιότερα στέγαζε το Δημοτικό σχολείο. Επίσης, το πρότυπο συγκρότημα Δασικό Χωριό είναι ιδανικό για οικογένειες και παιδιά.

Εμείς εκεί επιλέξαμε να μείνουμε, δηλαδή στο Δασικό Χωριό που αποτελείται από 20 αυτόνομα ξύλινα σπιτάκια, χτισμένα σε 3 επίπεδα. Η θέα από τα σπιτάκια πιάνει από τους κάμπους της Τεγέας και της Μαντινείας μέχρι τις κορυφές του Μαινάλου, του Χελμού και της Ζήριας.

Το σπιτάκι με το Νο 12 που μας φιλοξενούσε ήταν πολύ άνετο για μια οικογένεια 4 ατόμων, με εξοπλισμένη κουζίνα, καθιστικό, τζάκι, κεντρική θέρμανση και μικρή βεράντα. Τα πάντα μέσα στο σπιτάκι ήταν ξύλινα, πράγμα που εντυπωσίασε πολύ τη μικρή μου κόρη λέγοντας ότι “είναι το ωραιότερο σπίτι που έχει δει”! Ποιος ξέρει πόσο ταξίδεψε η φαντασία της!

Συμβουλή: εάν έχετε πολύ μικρά παιδιά ή χρησιμοποιείτε καρότσι για μωρό, ζητήστε να σας κρατήσουν ξύλινο σπιτάκι στο πρώτο επίπεδο για να μην κουραστείτε με τα σκαλοπάτια.

Δασικό Χωριό: Άνω Δολιανά Αρκαδίας

Η μεγάλη κεντρική σάλα στο Δασικό Χωριό είναι το σημείο συνάντησης των φιλοξενούμενων. Στο κέντρο της υπάρχει ένα στρογγυλό χουχουλιάρικο τζάκι και γύρω γύρω μεγάλες τζαμαρίες για έξτρα απόλαυση της θέας.

Εκεί αράζαμε και απολαμβάναμε ξεχωριστές λιχουδιές για πρωινό και βραδινό σε μπουφέ. Εκεί το πρωί μπορούσες να ψήσεις καφέ στη χόβολη και το βράδυ να απολαύσεις καλομαγειρεμένες ζεστές σούπες, ιδανικές για το κρύο.

Δασικό χωριό, Άνω Δολιανά

Όσο οι μεγάλοι παίζαμε επιτραπέζια παιχνίδια, συζητούσαμε και πίναμε τα κρασάκια μας, τα παιδιά έπαιζαν μεταξύ τους και με τα παιχνίδια τους.

Σπουδαία παρέα και ζεστασιά αυτό το τζάκι!
Καφέ στη χόβολη ή σουπίτσα κανείς???

Σε αυτό το 3ήμερο απολαύσαμε τη φύση στο μεγαλείο της παρέα με καλούς φίλους. Κλείσαμε μέσα μας όλα τα χρώματα του φθινοπώρου κι αναμένουμε την επόμενη εξόρμηση μας τον χειμώνα που θα ακολουθήσει!

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ), ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Σας φιλώ…

Daphne’s Club: Ένα Family Friendly ξενοδοχείο

Daphnes_club_hotel_apartments_mylittleworldgr
My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

4 Comments
  1. Σωτηρία μου τι τέλεια! Μέσα στη φύση! Παρεμπιπτόντως, στο συγκεκριμένο δασικό χωριό παραλίγο να κλείσω κι εγώ διαμονή για τα Χριστούγεννα…χαχα τελικά έκλεισα σε έναν άλλο ξενώνα στα Λαγκάδια! Πάντα να περνάτε όμορφα! φιλιά στα κορίτσια σου

1. Χαίρομαι Κατερίνα μου γιατί γιορτές έρχονται κι εύχομαι να κανονίσετε κάποια εκδρομή και να περάσετε όμορφα όπως περάσαμε κι εμείς!