Κριτσινια με λαχανικα για μικρα και μεγαλα παιδια

Κριτσινια-με-λαχανικα

Τα κριτσινια με λαχανικα είναι ένα από τα αγαπημένα μας σνακ εδώ και πολύ καιρό. Σαν μαμά με έντονες ανησυχίες για τα παιδιά μου θέλω να τρέφονται όσο πιο καλά και υγιεινά γίνεται. Κατά καιρούς ψάχνω για συνταγές και τρόπους ώστε να τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Για να πω την αλήθεια είναι και οι δυο ζουζουνες μου φαγανά παιδάκια! Ωστόσο τον τελευταίο καιρό, ειδικά η μεγάλη κόρη δείχνει μεγάλη αγάπη για το ψωμί και τα παράγωγα του. Έτσι, τα κριτσινια με λαχανικα μας ταίριαξαν πολύ! Βασικό υλικό είναι το αλεύρι το οποίο ανακατεύουμε με ό,τι λαχανικά θέλουμε (μπρόκολο, καρότο, πιπεριά, μελιτζάνα, ντομάτα φρέσκια ή λιαστή, κ.α.) ανάλογα με το γούστο μας.

Επίσης, μπορούμε να νοστιμίσουμε με κρεμμύδι, σκόρδο, μπαχαρικά, ρίγανη, αλάτι, πιπέρι και ό,τι άλλο μας αρέσει.

Υλικά για κριτσινια με λαχανικα

-χρησιμοποίησα 2 φλυτζάνια αλεύρι και τα παρακάτω λαχανικά:

-μπρόκολο (ελαφρώς βρασμένο)

-κόκκινη πιπεριά

-καρότο

-μείγμα μπαχαρικών χωρίς αλάτι (έβαλα αυτό), εναλλακτικά βάζετε όποια μυρωδικά σας αρέσουν (ρίγανη, τριμμένο σκόρδο, πάπρικα, κτλ)

-λίγο λαδάκι

Έριξα όλα τα λαχανικά μαζί με το λαδάκι στο multi και τα πολτοποίησα. Μετά η μικρή βοηθός μου έριξε τα πολτοποιημένα λαχανικά στο μπολ με το αλεύρι και τα ανακατέψαμε. Πρέπει να δημιουργηθεί μία ζύμη που να μην κολλάει στα χέρια. Γενικώς, το πόσο αλεύρι θα βάλετε εξαρτάται από την ποσότητα των λαχανικών που θα προσθέσετε και το πόσα υγρά θα βγάλουν.

Σε περίπτωση που η ζύμη κολλάει, τότε προσθέστε λίγο ακόμα αλεύρι μέχρι να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σε αλευρωμένη επιφάνεια πλάσαμε μπαστουνάκια τα οποία βάλαμε στο ταψί πάνω σε λαδόκολλα και ψήσαμε σε προθερμασμένο φούρνο (στη βαθμίδα για ψωμί) στους 200 c για 15-20 λεπτά. Εάν θέλετε τα κριτσινια με λαχανικα να είναι πιο τραγανά μπορείτε να τα ψήσετε λίγο παραπάνω.

Βγήκαν περίπου 20 κριτσινια με λαχανικα και ήταν πεντανόστιμα και πολύ χορταστικά! Παρακάτω θα δείτε σε φωτογραφίες την διαδικασία που ακολουθήσαμε. Λυπάμαι για τις σκοτεινές φωτογραφίες, αλλά συνήθως είναι απόγευμα όταν κάνουμε πράγματα με τα κορίτσια μου

Για να είμαστε σε επαφή, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ), ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Σας φιλώ…

16 Σχόλια
  1. Χαρά αν τα ψησεις παραπάνω ώρα γίνονται τραγανά, αν τα ψηθεις λιγότερη ώρα γίνονται μαλακά σαν ψωμάκι. Τα ψηνω κανονικά πάνω/κάτω μιας και ο φούρνος μου δεν έχει αέρα! Είναι πεντανοστιμα αφού προσαρμόζονται στα γούστα του καθενός! Δοκίμασε τα και θα με θυμηθείς!

    1. Έχω δοκιμάσει την ίδια συνταγή και με ωμά και με βρασμένα λαχανικά και το αποτέλεσμα είναι εξίσου καλο, συγκεκριμένα όμως το καρότο και τις πιπεριές τα βάζω ωμά, το κουνουπίδι και το μπρόκολο ελαφρώς βρασμένα και συνήθως προσθέτω και λιαστή ντομάτα. Για τα μπαχαρικά μπορείς να βάλεις ο,τι σου ταιριάζει. Προσωπικά χρησιμοποιώ ένα ανάλατο μίγμα αποξηραμένων μπαχαρικών που παραγγέλνω από εδώ: https://www.amazon.com/Kirkland-Signature-Organic-No-Salt-Seasoning/dp/B002W5SDEQ

      1. Α πολυ ωραια!
        Υπαρχουνε κι εδω(Αυστρια)αντιστοιχα μπαχαρικα για παιδια, θα το κοιταξω. Προς το παρον εβαλα καροτο, κιτρινη κ κοκκινη πιπερια, ριγανη κ σκορδο αποξηραμενο.
        Περιμενω να βγουνε απο τον φουρνο!! 🙂

    1. Βίκυ το καρότο και τις πιπεριές τα βάζω ωμά, ενώ το κουνουπίδι και το μπρόκολο τα βάζω συνήθως ελαφρώς βρασμένα (έχω δοκιμάσει και με ωμά). Τα δύο φλιτζάνια αναφέρονται στο αλεύρι (το διορθώνω να είναι κατανοητό), όμως μπορεί να χρειαστείς περισσότερο ή λιγότερο ανάλογα με τα υγρά που θα βγάλουν τα λαχανικά που έχεις επιλέξει. Καλή επιτυχία!

    1. Το λάδι που χρησιμοποιώ είναι ελαιόλαδο και βάζω τόσο ώστε να μην κολλάει το ζυμάρι στα χέρια (δεν μπορώ να πω με ακρίβεια γιατί εξαρτάται από το είδος και την ποσότητα των λαχανικών που θα προσθέσετε). Για ακόμα πιο ελαφρύ αποτέλεσμα μπορείτε να προσθέσετε ηλιέλαιο.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Newsletter
ΕΓΓΡΑΦΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Μείνετε ενημερωμένοι λαμβάνοντας όλα τα άρθρα μας στο email σας.
close-link