Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για πολυάσχολες μαμάδες

askiseis_sto_spiti_gia_poluasxoles_mamades_mylittleworldgr

Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για πολυάσχολες μαμάδες! Το να σκέφτεσαι πώς μπορείς να βάλεις στην καθημερινότητά σου και την γυμναστική μπορεί να μοιάζει τρομακτικό. Με μια πολυάσχολη οικιακή ζωή, επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις, ξέρω ότι είναι δύσκολο να βρεις τόσο τον χρόνο όσο και την ενέργεια που απαιτείται για την άσκηση. Αλλά να είσαι σίγουρη ότι όταν υπάρχει θέληση, υπάρχει και λύση.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι μικρές και σύντομες άσκησης μπορούν να είναι εξίσου ευεργετικές με τις συνεχείς προπονήσεις στο αγαπημένο σου γυμναστήριο στον Άλιμο. Το κλειδί δεν είναι μόνο η διάρκεια αλλά και η ένταση και η συνέπεια.

Και ενώ μπορεί να μην είσαι σε θέση να ασκείσαι κάθε μέρα, οποιαδήποτε σωματική κίνηση προσφέρει μια καλύτερη, υγιέστερη και πιο ενεργητική ζωή. Μαζί με τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής, η άσκηση θα σε βοηθήσει επίσης στην πρόληψη ασθενειών και προβλημάτων υγείας. Εξάλλου, λένε ότι η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία!

Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για πολυάσχολες μαμάδες

askiseis_sto_spiti_gia_poluasxoles_mamades_mylittleworldgr

1. Πλευρική ανύψωση του ποδιού

Ξαπλώστε στη δεξιά πλευρά σας, με τα πόδια σας εκτεταμένα και το δεξί σας χέρι κρατώντας το κεφάλι σας. Σηκώστε το αριστερό σας πόδι περίπου 1 μέτρο από το έδαφος. Κρατήστε το πόδι σας εκεί για 3 δευτερόλεπτα και επαναφέρετε το προς τα κάτω. Συμπληρώστε ένα σετ 10 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά.

2. Ασκήσεις για τα χέρια

Κρατήστε ένα αντικείμενο, όπως μια σακούλα με ψώνια ή ένα γεμάτο μπουκάλι νερό, και σηκώστε το χέρι σας προς τα πάνω. Βεβαιωθείτε ότι η παλάμη σας κοιτάζει προς τα εμπρός κρατώντας το αντικείμενο.

Χρησιμοποιήστε τον δικέφαλο μυ για να τραβήξετε το αντικείμενο προς τον ώμο σας. Φέρτε αργά το χέρι σας και το αντικείμενο προς τα κάτω. Συμπληρώστε ένα σετ με 5 ή 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

3. Προβολές

Οι προβολές είναι μια εξαιρετική άσκηση για καλοσχηματισμένα πόδια. Κρατήστε τους ώμους σας πίσω κοιτάζοντας μπροστά. Βάλτε το δεξί σας πόδι προς τα εμπρός. Χαμηλώστε τους γοφούς σας, δημιουργώντας μια γωνία κάμψης 90 μοιρών και στα δύο γόνατά σας. Το μπροστινό σας γόνατο πρέπει να βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον αστράγαλο και κανένα γόνατο δεν πρέπει να αγγίζει το πάτωμα. Φέρτε τα ισχία σας πίσω για να επιστρέψετε στην αρχική θέση. Βάλτε το άλλο πόδι σας προς τα εμπρός και επαναλάβετε.

4. Καθίσματα

Τα καθίσματα είναι επίσης μια εξαιρετική άσκηση για καλοσχηματισμένους γλουτούς. Σταθείτε όρθια και μετακινήστε τα πόδια σας στο πλάτος των ώμων. Ξεκινήστε να κάθεστε προς τα πίσω, προσέχοντας τα γόνατά σας να μην γλιστρούν προς τα εμπρός. Χαμηλώστε μέχρι εκεί που μπορείτε, ή μέχρι να βρίσκεστε σε γωνία σχεδόν 90 μοιρών. Κρατήστε την πλάτη σας ευθεία κατά τη διάρκεια της άσκησης.

askiseis_sto_spiti_gia_poluasxoles_mamades_mylittleworldgr

Προσθέτοντας ασκήσεις στις μικρές στιγμές της ημέρας, μπορείτε να διατηρήσετε έναν υγιή, ενεργό τρόπο ζωής χωρίς να χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο ή να αφιερώσετε χρόνο μακριά από την οικογένειά σας. Και μην ξεχνάτε ότι μια μαμά που αφιερώνει έστω και λίγο χρόνο στον εαυτό της για να γυμνάζεται, δίνει το καλύτερο παράδειγμα στα παιδιά της!

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ), ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Δείτε επίσης

Επιλόχεια κατάθλιψη ή αλλιώς η μάχη με το θηρίο

epiloheia_katathlipsi_mylittleworldgr

.

Μάθε το παιδί σου να προστατεύει το σώμα του

mathe_to_paidi_na_prostateuei_to_soma_tou_mylittleworldgr

.

Μαμά άκουσέ με…

mama_akouse_me_mylittleworldgr

photo via pexels.com

My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Γεια σας, είμαι η Σωτηρία και σας καλωσορίζω στο My Little World. Το επάγγελμά μου είναι Οικονομολόγος, με πτυχίο στη Διοίκηση και Master στα εφαρμοσμένα Χρηματοοικονομικά. Αγαπώ πολύ την επικοινωνία, την καλή παρέα, τα ταξίδια, τις χειροτεχνίες.

Διαβάστε περισσότερα...

Facebook | Instagram | Pinterest

ΑΡΧΕΙΟ
ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

the-pandas.gr

familives

Newsletter
ΕΓΓΡΑΦΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Μείνετε ενημερωμένοι λαμβάνοντας όλα τα άρθρα μας στο email σας.
close-link