Στη Βυτίνα με τα παιδιά – μέρη και διαμονή

Vitina_diakopes_me_ta_paidia_mylittleworldgr

Οι διακοπές μας στη Βυτίνα με τα παιδιά θα μας μείνουν αξέχαστες καθώς ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας! Αν και η Βυτίνα θεωρείται χειμερινός προορισμός, εμείς πήγαμε το καλοκαίρι και περάσαμε τέλεια!

Συνήθως το καλοκαίρι επιλέγουμε τη θάλασσα για διακοπές. Φέτος όμως είπαμε να μοιράσουμε τις διακοπές μας και να πάμε λίγες ημέρες στη θάλασσα και και λίγες ημέρες στο βουνό. Και θα μου πεις, γιατί να επιλέξω το βουνό το καλοκαίρι κι όχι τη θάλασσα; Για αρκετούς λόγους που θα σου τους εξηγήσω αναλυτικά σε άλλη ανάρτηση.

vitina_house_forest_mylittleworldgr

Καταρχήν, όταν σου προτείνω διακοπές στο βουνό το καλοκαίρι, θεωρώ βασική προυπόθεση το ξενοδοχείο που θα μείνεις nα έχει πισίνα. Έτσι τα παιδιά θα είναι σίγουρα πολύ χαρούμενα γιατί θα απολαύσουν παιχνίδι και βουτιές στην πισίνα. Εμείς επιλέξαμε να μείνουμε στο Vitina House Forest Resort και πραγματικά περάσαμε υπέροχα!

View this post on Instagram

Μετά τις διακοπές μας στη θάλασσα, το καλύτερο μου είναι να περνάμε λίγες ημέρες στο βουνό!⠀ ⠀ Βόλτες μέσα στη φύση, δροσούλα, καθαρός αέρας, ύπνος με κουβερτούλα, εξερεύνηση στα καταφυτα μονοπατια και φυσικά βουτιές!⠀ ⠀ Ναι, σωστά διάβασες, βουτιές γιατί επιλέγουμε ξενοδοχείο με πισίνα γιατί είναι η χαρά των παιδιών μου!⠀ ⠀ Με αναζωογονεί πολύ το βουνό!⠀ Το έχεις δοκιμάσει καλοκαίρι;⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ #small_travel_family #vitina #mountainholidays #mountain #mountainpool #pool #familyblogger #mombloggergr #greekmom #familytrip #familyholidays #familyfun #familytime #greece

A post shared by Sotiria 🇬🇷 (@small_travel_family) on

Διακοπές στη Βυτινα

Την Βυτίνα την έχουμε επισκεφτεί ακόμα 2 φορές αλλά χειμώνα. Έτσι γνωρίζαμε ήδη κάποια μέρη που άξιζαν να επισκεφτούμε.

Όμως συνήθως τον χειμώνα επικεντρωνόμασταν σε βόλτες και δραστηριότητες γύρω από το χιονοδρομικό κέντρο στο Μαίναλο. Επίσης, λόγω κρύου δεν ήταν εύκολο να κυκλοφορούμε πολύ εξω και να απολαύσουμε τη φύση στο μεγαλείο της. Αυτή τη φορά λοιπόν, επισκεφτήκαμε τη Βυτίνα αλλά και μέρη που δεν τα είχαμε δει μέχρι τώρα! Πάμε να σου πω αναλυτικά:

Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης Δημητσάνας

mouseio_udrokinisis_dimitsanas_mylittleworldgr

Το Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα είναι ένα θεματικό μουσείο που άρεσε πολύ στα παιδιά μου. Βρίσκεται σε μια κατάφυτη έκταση με πυκνή βλάστηση και άφθονα τρεχούμενα νερά. Μεγάλος μέρος του Μουσείου είναι υπαίθριο (εξού και το όνομά του) κι ένα τμήμα του σε εσωτερικό χώρο.

Τα εκθέματά του Υπαίθριου Μουσείου Υδροκίνησης Δημητσάνας προβάλλουν τη σημασία που είχε η υδροκίνηση στην παραδοσιακή κοινωνία της περιοχής.

Για όσα είδαμε και για τις εντυπώσεις μας για το Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης Δημητσάνας σου γράφω αναλυτικά εδώ.

Πεζοπορία στην Ιερά Μονή Προδρόμου

Σκαρφαλωμένη κυριολεκτικά πάνω σε κάθετο βράχο στο φαράγγι του Λούσιου ποταμού,  η Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου σου κόβει την ανάσα με την υπέροχη θέα της. ⠀

View this post on Instagram

Σκαρφαλωμένη κυριολεκτικά πάνω σε κάθετο βράχο στο φαράγγι του Λούσιου ποταμού, η Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου σου κόβει την ανάσα με την υπέροχη θέα της. ⠀ Βρίσκεται στο ύψος της διαδρομής που ενώνει την Δημητσάνα με την Στεμνίτσα και η πεζοπορία για να φτάσεις είναι μοναδική. ⠀ ⠀ Επισκεφτήκαμε τη Μονή κατά τις διακοπές μας στη Βυτίνα. ⠀ ⠀ 👉Ετοιμάζω σχετικό άρθρο στο mylittleworld.gr και σύντομα θα σου πω περισσότερα..⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ #small_travel_family #monitimiouprodromou #familyblogger #mombloggergr #momswhotravel #travelfamily #kidswhotravel #travelwithkids #familytrip #familyholidays #familyfun #familytime #dimitsana #faraggilousiou #faraggi #lousios ⠀ ⠀

A post shared by Sotiria 🇬🇷 (@small_travel_family) on

Ουσιαστικά κάναμε πεζοπορία στη χαράδρα του Λούσιο για περίπου μία ώρα συνολικά. Μετά φτάσαμε στη Μονή η οποία είναι επισκέψιμη. Οι μοναχοί μας υποδέχτηκαν κερνώντας ελληνικό καφέ και παξιμάδι. Αφού προσκηνήσαμε, ξαποστάσαμε και απολαύσαμε τη θέα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Στα παιδιά μου άρεσε πολύ η διαδρομή. Επίσης ενθουσιάστηκαν πολύ με την ηχώ που ακουγόταν όταν φώναζαν (για να μην πω τσίριζαν) δυνατά!

Κολύμπι στο Λούσιο ποταμό

Μετά την επίσκεψή μας στην Ιερά Μονή Προδρόμου, πήγαμε στο φαράγγι του Λούσιου στη γέφυρα . Η απόσταση με το αυτοκίνητο είναι μόλις δέκα λεπτά. Δηλαδή φτάσαμε στο χωριουδάκι του Ατσίλοχου με το πέτρινο μονότοξο γεφύρι. Εκεί ο ποταμός Λούσιος έρχεται από ψηλά από τη Δημητσάνα και διασχίζει το ομώνυμο φαράγγι με το ιστορικό μοναστήρι. Στη συνέχεια περνάει κάτω από τη Στεμνίτσα, διασχίζει το πέτρινο γεφύρι του Ατσίλοχου και χύνεται στον Αλφειό ποταμό.

Στον Λούσιο ποταμό δεν κολυμπήσαμε ακριβώς αφού το νερό ήταν τόσο κρύο που νιώθαμε τα πόδια μας να μουδιάζουν! Ωστόσο μείναμε αρκετή ώρα, τα παιδιά βούτυξαν και οι μεγάλοι τα θαυμάζαμε ενώ είχαμε τα πόδια μας στο νερό!

Πάντως, τα κορίτσια ήταν πιο θαρραλέα από τους μεγάλους και σχεδόν βούτηξαν! Και το απόλαυσαν κιόλας!⠀

Βόλτα στο δάσος με τα άλογα

Vitina_aloga_mylittleworldgr

Η βόλτα μας με τα άλογα στο δάσος ήταν μαγευτική! Τα κορίτσια μου αγαπάνε πολύ τα άλογα και πραγματικά το απόλαυσαν. Ίσως γιατί ήταν η πρώτη φορά που έκαναν τόσο χαλαρή κι “ελεύθερη” βολτα με άλογα στο δάσος. Ο κ.Χρήστος, ο ιδιοκτήτης των αλόγων, και οι συνεργάτες του μας συνόδευσαν σε όλη τη διαδρομή και ήταν πολύ προσεχτικοί.

Για βόλτα με τα άλογα στη Βυτίνα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στα τηλέφωνα: 27950 29017 και 6977 022 173.

Επίσκεψη στο Σπήλαιο των Λιμνών

spilaio_twn_limnwn_mylittleworldgr

Μέσα στο Σπήλαιο των Λιμνών “κρύβονται” θησαυροί! Παράξενοι σταλακτιτικοί σχηματισμοί, αλλεπάλληλες κλιμακωτές λίμνες, πετρώματα σε διάφορα χρώματα! ⠀

Η επίσκεψη μας στο Σπήλαιο των Λιμνών με τα παιδιά ήταν πάρα πολύ ωραία εμπειρία! Για τα κορίτσια μου ήταν η δεύτερη φορά που έβλεπαν σπήλαιο με Σταλακτίτες και Σταλαγμίτες. Σου τα γράφω όλα αναλυτικά εδώ!

Δασάκι Βυτίνας

Dasaki_vitinas_mylittleworldgr

“Τριανταφυλλιδειο Αλσύλλιο ή αλλιως “Δασάκι” Βυτίνας: Δασοβοτανικος κήπος έκτασης περίπου 37 στρεμμάτων, ιδανικός για επιστημονικές παρατηρήσεις αλλά και ως χώρος αναψυχής για μικρούς και μεγάλους!” Έτσι έγραφε η πινακίδα στην είσοδο.

Απλά υπέροχο, πυκνό δάσος, περιποιημένο, ξένοιαστος χώρος για παιδιά και μεγάλους, με κούνιες κ τσουλήθρα. Iδανικό θα έλεγα εγώ μιας και προσφέρεται και για πικ νικ! Α και με πεντακάθαρες τουαλέτες!!!! Το συγκεκριμένο δασάκι το είχαμε επισκεφτεί και παλιότερα με παρέα φίλων. Τότε είχαμε μείνει περίπου 4 ώρες και τα πιτσιρίκια δεν ήθελαν να φύγουμε!

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ), ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Άλλα μέρη για επίσκεψη

Αν και μείναμε 6 ημέρες στην Βυτίνα, δεν προλάβαμε να πάμε σε όλα τα μέρη που είχαμε κατά νου. Τα πρωινά συνήθως κάναμε τις εξορμήσεις μας και μετά καταλήγαμε για φαγητό σε κάποια ταβέρνα ανάλογα με το χωριουδάκι που βρισκόμασταν. Ύστερα γυρίζαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση και νωρίς το απόγευμα καταλήγαμε στην πισίνα! Το βράδυ είτε πηγαίναμε για βόλτα και φαγητό, είτε αράζαμε στο ξενοδοχείο.

Υπέροχη και η Δημητσάνα!

Ωστόσο είχαμε στη λίστα μας και τα παρακάτω μέρη:

• Επίσκεψη στο Καταφύγιο Άγριας Ζωής στο Λιμποβίτσι
  • Περπάτημα στο Αρκουδόρεμα, σπίτι του Κολοκοτρώνη
  • Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη της Δημητσάνας
  • Βόλτα στο Δάσος Μαινάλου
  • Λαογραφικό Μουσείο και σχολή Αργυροχρυσοχοίας στη Στεμνίτσα
  • Εργαστήρι ξυλογλυπτικής στην Ελάτη
  • Λαογραφικό Μουσείο και βιβλιοθήκη Βυτίνας
  • Βόλτα στα γραφικά χωρουδιάκια (Στεμνίτσα, κτλ).
Vitina_diakopes_me_ta_paidia

Τελικά η περιοχή τριγύρω είναι ανεξάντλητη και σίγουρα θα την ξαναεπισκεφτούμε!

Σας φιλώ…

Στα Άνω Δολιανά Αρκαδίας για εκδρομή με τα παιδιά

Ano_Doliana_Arkadias_mylittleworldgr
My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!