Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Γυρίσαμε! Ναι είμαστε πίσω εδώ και κάποιες ημέρες με το μυαλό μας γεμάτες αναμνήσεις από τις όμορφες οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο παρέα με καλούς κι αγαπημένους φίλους και το κορμί μας ακόμα με την αίσθηση της αλμύρας!

Το φετινό καλοκαίρι αναζητούσαμε να πάμε σε κάποιο νησί κι όχι σε στεριά. Έπειτα από πολλές σκέψεις, αναζήτηση κατάλληλου για εμάς καταλύματος, οικονομικού προυπολογισμού, απόστασης, κτλ, καταλήξαμε να επιλέξουμε την Άνδρο γιατί είναι κοντά, είναι κυκλαδονήσι και θα είχαμε καλή παρέα!

βαρκούλες λικνίζονται το σούρουπο στα νερά του Γαυρίου
Attraction του νησιού οι κύκνοι!

Οικογενειακές διακοπές στην Άνδρο

Ήταν η πρώτη φορά που πήγαμε για διακοπές στην Άνδρο και ομολογώ ότι φύγαμε με πάρα πολύ καλές εντυπώσεις! Καταρχήν το νησί αυτό είναι πολύ φιλικό προς τις οικογένειες, πράγμα που θεωρώ πολύ σημαντικό γιατί αν το περιβάλλον είναι κατάλληλο για παιδιά τότε είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

Για παράδειγμα, στις περισσότερες ταβέρνες και στα εστιατόρια υπήρχε παιδική χαρά (ενδεικτικά αναφέρω την ταβέρναΤο στέκι του Ανδρέα” και την ταβέρνα “Ο Γιαννούλης”) ή είχαν ζωάκια όπως άλογα, πόνυ, ελάφια, πάπιες, κατσίκες, αρνάκια που μπορούσαν τα παιδιά να τα δουν, να τα πλησιάσουν ακόμα και να ανεβούν πάνω σε πόνυ (ταβέρνα “Ο Κοσσης”) ή έστω απλά μια αλάνα για να τρέξουν, να παίξουν και να κυνηγηθούν.

Επίσης, στο Γαύριο το καφέ-εστιατόριο “Θηριοτροφείο”  είναι πολύ φιλικό προς τα παιδιά καθώς θα συναντήσετε πολλές οικογένειες και ένα τσούρμο πιτσιρίκια να τρέχουν και να παίζουν στον άνετο χώρο του!

Ο κήπος του σπιτιού που μέναμε

Παραλίες

Οι παραλίες της Άνδρου ήταν πολλές, όμορφες και στην πλειονότητά τους είχαν αμμουδιά και ήταν ρηχές. Υπήρχαν παραλίες οργανωμένες με ομπρέλες και ξαπλώστρες, beach bar και μουσική. Βρήκαμε όμως και απάνεμες παραλίες όπως η Χρυσή Άμμος που πραγματικά λατρέψαμε! Πήγαμε τουλάχιστον 3-4 φορές στην παραλία αυτή.

Πατουσίνια λατρεμένα μες την άμμο τυλιγμένα!
Πιάσαμε και ψαράκια που ελευθερώσαμε αμέσως βεβαίως βεβαίως!

Για τις μέρες που δεν είχε αέρα προτιμούσαμε την παρθένα παραλία του Φελλού με τη παχιά άμμο και λίγο βοτσαλάκι που δεν ήταν οργανωμένη.Ήταν όμως μεγάλη με καθαρά γαλάζια νερά και φυσική σκιά από τα αλμυρίκια που βρίσκονταν κατά μήκος της.

Ότι έπρεπε για τα παιδιά για ατελείωτο παιχνίδι και βουτιές! Άλλες παραλίες γνωστές και ωραίες είναι Ο Άγιος Πέτρος , το Κυπρί καθώς και η παραλία του Μπατσίου.

Όμως εμείς επιλέγαμε συνήθως μικρούς κολπίσκους που κατέβαινες σε αυτούς από χτιστά σκαλιά.  Ίσα ίσα που χωρούσαν μερικές οικογένειες να στήσουν την σκηνή τους πάνω στη χρυσαφένια άμμο, να αράξουν και να εξερευνήσουν αυτή την παρθένα ομορφιά.

——————————————————————————————————————–

Αναλυτικά για τις παραλίες σου γράφω εδώ

Η παραλία του Φελλού
Έγινε καλή ψαριά!

Η Χώρα

Η Χώρα, αχ η Χώρα της Άνδρου με μάγεψε! Είναι από τις πιο όμορφες Χώρες που έχω δει σε κυκλαδονήσι μας, γεμάτη μεγαλοπρέπεια, πλούσια, ιστορική και με πολύ τέχνη! Τα κτίρια της είναι το ένα καλύτερο από το άλλο. Επιβλητικά αρχοντικά που μαρτυρούν τον πλούτο του νησιού. Γεμάτη γραφικές εκκλησίες και ξωκλήσια που χαζεύεις να τα κοιτάς!

Στα σοκάκια της Χώρας

Η Αγορά, είναι ο κεντρικός μαρμαροστρωμένος δρόμος με τα εμπορικά καταστήματα, ζαχαροπλαστεία, καφέ κι εστιατόρια γεμάτα κόσμο και χρώματα. Εκεί αν θέλετε να απολαύσετε και πιο gourmet γεύσεις δεν έχετε παρά να καθίσετε στο εστιατόριο Ενδοχώρα με τα εκπληκτικά πιάτα! Ακόμα έχω στο στόμα μου τη γεύση από τη φάβα με τα καραμελωμένα κρεμμύδια και από το καταπληκτικό ριζότο με γαρίδες!

Στο τέλος του μαρμαροστρωμένου δρόμου συναντήσαμε την πλατεία Ρίβας με το επιβλητικό άγαλμα του αφανή ναύτη. Εκεί είδαμε και το κάστρο του νησιού με τη γαλανόλευκη σημαία να δεσπόζει στην κορυφή του.

Το άγαλμα του Αφανή Ναύτη
Το κάστρο της Άνδρου με τη γαλανόλευκη να κυματίζει
Το γεφύρι στο κάστρο

Μουσεία στη Χώρα της Άνδρου

Τα μουσεία της αρκετά, προσεγμένα και με μεγάλο ενδιαφέρον. Με την Ελένη και την Έλλη είδαμε την έκθεση με τίτλο “Με τα χρώματα του Λόγου και ο Λόγος των Χρωμάτων” του ζωγράφου Νίκου Εγγονόπουλου  στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης – Ιδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή. Τα κορίτσια μου εντυπωσιάστηκαν από τα έντονα χρώματα αλλά και τα απροσδιόριστα και χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά πρόσωπα που χαρακτηρίζουν τους πίνακες του υπερρεαλιστή ζωγράφου.

Είδαμε και την ομαδική έκθεση του Ιδρύματος Κυδωνιέως όπου ξεχώρισα και εντυπωσιάστηκα από τα έργα των εικαστικών δημιουργών: Πέτρος Βρέλλης και Γιώργος Γυπαράκης.

Όμορφα σπίτια, όμορφες αυλές
Πόρτα αρχοντικού στη Χώρα με τη γατούλα να κοιμάται
Η Χώρα ενέπνευσε τα κορίτσια για μελέτη!!!

——————————————————————————————————————–

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, γραφτείτε στο newletter (κλικ εδώ)  ή ακολουθήστε με στο Instagram (κλικ εδώ) και στο Facebook (κλικ εδώ).

Οι εντυπώσεις μας

Στις 7 ημέρες που παραμείναμε στο νησί της Άνδρου φυσικά δεν προλάβαμε να κάνουμε όλα όσα θα θέλαμε. Η Άνδρος έχει αρκετά ποτάμια, πηγές και ρεματιές με πλούσια βλάστηση. Επίσης, έχει και διαδρομές μέσα στο πράσινο με ρυάκια και μικρούς καταρράκτες που δυστυχώς δεν προλάβαμε να επισκεφτούμε.

Φύγαμε με την ελπίδα ότι την επόμενη φορά θα δούμε ακόμα περισσότερα μέρη, θα διασχίσουμε τα καταπράσινα μονοπάτια της και θα κολυμπήσουμε στα καθάρια νερά των υπόλοιπων παραλιών που καρτερούν να τις εξερευνήσουμε!

Ανανέωση Άρθρου

Επειδή περάσαμε υπέροχα στις διακοπές στην Άνδρο, το επόμενο καλοκαίρι ξαναπήγαμε και απολαύσαμε τις ομορφιές του νησιού. Σας γράφω αναλυτικά για τις παραλίες, τα ορεινά μέρη και τον υδροβιότοπο που επισκεφτήκαμε εδώ:

Στην Άνδρο για οικογενειακές διακοπές με τα παιδιά

Αν έχετε κάποια απορία που μπορώ να βοηθήσω, μη διστάσετε να με ρωτήσετε!

Σας φιλώ…

Δείτε επίσης:

Daphne’s Club: Ένα Family Friendly ξενοδοχείο

Daphnes_club_hotel_apartments_mylittleworldgr

Στην Άνδρο για οικογενειακές διακοπές (μέρος Β΄)

Andros_oikogeneiakes_diakopes_mylittleworldgr

Στον καταρράκτη της Ραπεντώσας με τα παιδιά

Katarraktis_rapentosas_mylittleworldgr

Στο κάστρο του Ρίου με τα παιδιά

Kastro_riou_mylittleworldgr
My Little World

Καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Σωτηρία, μαμά της Ελένης και της Έλλης και σύζυγος του Δημήτρη. Μαζί σας μοιράζομαι στιγμές, σκέψεις, δημιουργίες! Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου. Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

44 Comments
  1. Λοιπόν, Σωτηρία, δεν έχω πάει ποτέ στο νησί αλλά η κατατοπιστικότατη περιήγηση που μας έκανες σίγουρα με προετοίμασε για τη φορά που θα βρεθώ εκεί! Τί όμορφες εικόνες…Να’ στε καλά και να περνάτε πάντα υπέροχα! Φιλάκια πολλά.

2. Ηταν μια ομορφη περιηγηση στο νησι της Ανδρου και με ταξιδεψες.Πολυ ομορφες επιλογες φωτογραφιων. Να περνατε καλα και να εχετε παντα τοσο ομορφες αναμνησεις απο τα ταξιδια σας.

3. Σωτηρία μου η Άνδρος ήταν το πρώτο νησί των Κυκλάδων που επισκέφτηκα πριν 20 χρόνια όταν άρχισα να διακοπάρω μόνη μου… Έκτοτε την έχω επισκεφτεί ξανά δυο-τρεις φορές για επαγγελματικούς λόγους και πάντα λέω ότι θα επιστρέψω να την απολαύσω περισσότερο με την οικογένειά μου, πλέον! Πολύ χρήσιμες οι family πληροφορίες που δίνεις!
    Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα! Σε φιλώ γλυκά, σμουτςςς!

4. ειχα παει πριν χρονια και μονο για τριημερο. ηταν ευχαριστο που με ταξιδεψες παλι. Καλα να περνάτε πάντα και στις επόμενες διακοπές με το καλο!

1. Μακάρι Ζηνα μου να ξαναπάμε σύντομα διακοπές γιατι ποτε δεν τις χορταίνω! Ακομα και για τριημερο ειναι ωραίο και κοντινό νησί! Πολλα φιλιααα

5. Σαν τις Κυκλάδες δεν έχει. Είστε τυχεροί που τα έχετε κοντά. Σε κάποια φάση θα το τολμήσω κι εγώ με τα παιδιά και η Άνδρος είναι στα υπόψιν!
    Και του χρόνου Σωτηρία!

1. Να το τολμήσετε Χριστινα μου και τα κυκλαδονησια θα σας αποζημιώσουν με τον καλύτερο τρόπο! Σε ευχαριστώ! Πολλα φιλιααα

1. Τι ωραία να έχεις αναμνήσεις από το νησί αυτό τόσα χρόνια! Εύχομαι να έχεις την ευκαιρία να το ξαναεπισκεφτείς με όλη την οικογένεια! Τα φιλιά μου!

6. Καλώς επέστρεψες, Σωτηρία μου. Είμαι βέβαιη ότι πέρασες τέλεια. Πανέμορφες φωτογραφίες και ΄άψογο ιστορικό! Η Άνδρος μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ίσως ήρθε η ώρα να την επισκεφτώ. Σε φιλώ, φίλη μου.

7. Μετά από αυτή την όμορφη περιήγηση σίγουρα θα την βάλω στη λίστα μου με τους υποψήφιους προορισμούς!
    Σωτηρία ταξίδεψα με την ωραία σου ξενάγηση, τα γράφεις υπέροχα!
    Και του χρόνου!

1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα! Και βέβαια να τη βάλεις στη λίστα προορισμών σου γιατι ειναι σίγουρα μια πολύ καλή επιλογή!

8. Τι όμορφα που περάσατε..!! και τι ομορφα που μας ξενάγησες μέσα απο τις φωτογραφίες σου Σωτηρία μου!! .. η κόκκινη π΄όρτα.. ονειρο…πραγματι πρέπει να είναι απο τα ωραιοτερα νησια μας.. δεν έχω παει .. μονο μεχρι την Πάρο.!! να περνατε ωαραια ότι και να κανεις με τα κορίτσια σου καλό υπόλοιπο καλοκαρακι… φιλακιααα!!

9. Αγαπώ πολύ την Άνδρο, αν και έχω χρόνια να πάω… Σήμερα μου θύμισες ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι μου εκεί, από τα παλιά… Πανέμορφες φωτογραφίες!! Μαριάνθη 🙂

1. Είναι ενοικιαζόμενα σπιτάκια που όμως δεν υπάρχουν στο internet. Μπορώ αν θέλετε να σας δώσω το τηλέφωνο και όνομα στο email σας.

10. Πολύ όμορφη ανάρτηση, ταξιδιάρικη! Την Άνδρο την αγαπώ, έχω πάει αρκετές φορές νεότερη με τις φίλες μου και με σχέση μου. Μετά από αυτήν την ανάρτηση θέλω να πάω και με τα παιδιά μου!

1. Είναι πολύ όμορφο νησί Έφη μου. Εμάς μας άρεσε τόσο πολύ που θα ξαναπάμε φέτος! Οπότε ανάμενε και την επόμενη ανάρτηση με περισσότερες λεπτομέρειες για το νησί! Φιλιάααα

11. ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ (ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ) ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ).

12. Καλησπέρα!πολύ όμορφη ξενάγηση!!πρόκειται να πάμε τον Ιούλιο κ με έχεις βοηθήσει πολύ!! Μήπως θα σου ήταν εύκολο να μου πεις που είχατε μείνει;ο κήπος ήταν καταπληκτικός!!

1. Καλησπέρα, χαίρομαι πολύ που σας είναι χρήσιμο το άρθρο μου. Το συγκεκριμένο κατάλυμα το αναζητήσαμε κι εμείς για να ξαναπάμε γιατί όντως είχε καταπληκτικό κήπο αλλά δυστυχώς πωλήθηκε και άλλαξε τρόπο χρήσης.